tänker inte arga av mig här

Jag vill inte skriva nånting egentligen, är rädd att inlägget bara kommer bli argt och inriktat på dig.
För jag är så sjukt sur på dig så jag bara vill skrika alla jävla saker man kan säga.. Men vad ska jag säga? Jag håller det för mig själv istället, orkar inte med bråk faktiskt. så jävla onödigt.

IALLAFALL så sitter jag och dricker istee, mumms.. Endast den drycken som har slammrat ner i min mage de senaste dagarna, så jävla gott! synd bara att det bara socker och vatten typ.. men whatahell :)
Ska snart in i duschen, sen packa ner allt jag ska ha med tills imorn. För vet ni?
Klockan 9 så är studion bokad så då ska det fotas! Äntligen nya bilder till bloggen! ska bli väldigt roligt med min fotograf hanna!
Sen har jag lektion klockan ett, matte i 50 minuter..
sen ska jag in till stan, träffa Linnéa, gå till druvis och sen åker vi och tar det där första doppet på året! brr..

inga ögon = inge smink idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0