tappa tålamodet på träningen

När man är sjuk och trött, då har man liksom inget tålamod.
Det försvinner iallafall när man har ansvaret för 10 st skrikiga och galna pojkar som ska ha basketträning.
En gång när de bråkade med mig så tappade jag allt och var nära på att slå till en av ungarna, förlåt för att jag skrek åt dig haha. Men det är inte lätt, det är fan inte lätt. Men jag klarade det, träningen blev väldigt bra och jag mår mycket bättre nu efteråt. Jag har ingen huvudvärk och är hyfsat pigg. Hela dagen har jag ju legat i sängen med huvudvärk, feber åt andra hållet, ont i halsen, täppt och varit snurrig. Bättre nu, och imorn är det skolan som gäller!
(har ingen lektion utan ska se på en musikal kl 10 och sen slutar vi efter det och jag ska till nobel med hanna)
så det måste jag orka!

Träffade Issa vid busshållsplatsen hem från träningen, så jag fick sällskap på resan:)
Trevligt, träffar ju inte bruden så ofta! puss på´na

bild på mig och Issa från i somras, åh ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0