textkommunikationen eller laget?

Nu har jag bestämmt mig, eller kompromissat lite.
Om jag är hemma imorgon från skolan (har textkommunikation hela dagen) så kanske jag mår bättre och kan gå på träningen på kvällen(måste eftersom jag är enda tränaren denna vecka) .
Men om jag går till skolan så orkar jag antagligen ingenting alls efter, så då måste jag ställa in träningen eller hitta en inhoppar-tränare.
Vad tror ni jag väljer, helt seriöst? klart jag lämnar min tidnings-grupp i sticket, men jag hjälper er hemmifrån, lovar!

så då ska jag va hemma imorn! gud va skönt att få sova ut och bara ligga i sängen och mysa. plugga också om det behövs. Jag har också sagt till mamma att jag ska baka kakor om jag ska va hemma imorn, så det blir!

hehe så vi säger adjö nu, jag ska njuta av min kväll! ciao


myspys hela dagen imorn då, nästan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer Louise rekomenderar och Veckans bästa/ sämsta! då ra?

2009-02-09 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0