tidig men lång sovmorgon

Godmorgon på er! ni fick ett louise erkänner tidigt idag! (kolla inlägg nedan om ni inte har sett!)
Och idag börjar jag sent, eller 10:10 iallafall! åker halv 10, så är uppe ganska tidigt.. Men har lite saker att göra så det är lika bra! har en lektion, inte så värst ansträngande lektion, samhällskunskap, så vi hoppas på att huvudvärken inte blir värre.
Alltså den är kvar (haft sen i söndags) men den ligger långt bak i huvet och lurar, ibland känns den jättelite och ibland bara väller den över mig så jag nästan dör! (överdrift).
Men ni kan ju lida med mig litegrann eftersom jag har haft ont i huvet i över 60 timmar..



Kommentarer
Postat av: jonna

jävlar vad lång hår du har fått:d

2009-02-22 @ 13:23:17
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0