träningsdag idag!

Tja mannar,
jag kom nyss in från en långpromenad såhär på morgonen, (det var mer som att åka skridskor, fyfan va halt!) och nu ska jag göra frulle. Min mage skrek efter mat hela vägen typ, men jag ska envisas med att äta efter promenaderna på morgonen.
Eftersom jag är ledig idag, och inte har några planer alls förutom träningen ikväll, så tänkte jag faktiskt träna idag. :
Pilates, promenader, andra hemma-träningar osv. Inte behöver jag ett gym-kort inte! 

Jag säger att jag ska satsa på att gå upp i vikt (muskler!) men när jag väl står på vågen så blir jag dö-rädd att jag ska ha gått upp, är inte det konstigt? Vågen kan ju inte säga om det är muskler eller fett man har gått upp, kanske det jag är rädd för. Men å andra sidan så väger jag inte så jättemycket (mindre än 50) så det gör egentligen inte nått. Men endå.


bara kroppen mår bra / ser bra ut så kan jag väga hur mycket som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0