här har ni min pack-dag

godmorgon! ville inte gå upp egentligen.. har en lång och stressig dag framför mig. inte roligt! vore ju att knäppa med fingrarna (som jag förövrigt inte kan) och sen så är all packning klar! vore som faan!
Men jag som tycker att packa är skitkul, men denna dagen är inte enbart packning..
¤ Åka till pappa och hämta grejer
¤ Åka till ica och införskaffa livsnödvändiga saker
¤ Hjälpa mamma och klippa klor på cats.
¤ Ut i förrådet och rota
¤ Prova kläder / snowboardkläder
¤ Fika när mormor kommer (hemgjorda semlor!)
¤ blogga blogga blogga!
För vet ni vad.. där borta kommer jag inte att updatera alls mycket, lördag och söndag mobilbloggar jag! dagarna innan löser sig... nog... *nervös* har ju bloggat flera gånger om dagen sen i somras!

Nu ska jag ta tag i dagen, hörs sen massor! pussen

hej glad, egentligen är jag ganska sur eftersom sommaren
aldrig kommer och nu ska jag till branäs och jag hatar snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0