Veckans bästa/sämsta!

(jag är väldigt bra på att fördröja saker)

Men nu, förra veckans bästa/sämsta!

Veckans bästa:
såklart att vi badade den 2 februari! Även om jag sitter här hemma nu sjuker så ångrar jag det inte! Det är ju tradition, och om man hade blivit sjuk av att fira julafton hade man såklart gjort det endå! så är det bara.
Det var kul, rekordslagande och jag visste att det antagligen skulle göra mig sjuk. VÄRT!


Veckans sämsta:
oj va svårt.. visste ju nått för en stund sen!
Nu verkar det helt borta, för jag kommer inte på nånting. Kanske inte hade nått dåligt denna vecka, och det är ju bra!
Jo nu kom jag på en grej: Jag är fattig, denna vecka har ruinerat mig! 
                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0