500:e inlägget i bnafbloggen!

My boy lollipop dodododoo...

Detta är mitt 500:e inlägg på denna bloggen! hur känns det då? jotack bra faktiskt !
heheh grattis till det liksom.

Nu har jag nyss pratat med Linnéa, har gjort det en bra stund. Promenaden hem från maja spenderade jag i telefonen med henne, och tills nu. För nu måste jag gå och duscha, sen sova.

Men jag har en lektion imorgon, och sen ska jag till Nobel, sen ska jag träffa Linnéa och luncha på stan och sen ska vi till mörmoskolan, så där har ni min dag. Hörs när jag kommit hem från allt det där! PUSS


Jag och Linnéa alltihop, kan ju fortsätta lägga ut bilder hela natten på oss två ja...

Kommentarer
Postat av: elin

jag gillar dig mycket...<3

2009-01-28 @ 11:43:50
URL: http://strandan.blogg.se/
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

åh, vilken fi deigsn :)

2009-01-28 @ 14:09:52
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0