andarna tar våra saker!

vet ni vad? det går inge bra.
jag har suttit här nu ett tag, men jag fastnar bara i alla bloggar jag ska läsa, allt jag ska göra i min blogg, blablabla!
ALLT jag kan för att slippa pluggeriet, störande!
Jag har ju faktiskt prov imorgon,
men känns inte som jag bryr mig? skärpning louise!

men vill ni veta nått kul?
Ute på altanen så har mamma tha röker en askkopp, som hon har mitt på en bänk. Innan hon åkte förut så stod den där, men nu när hon kom hem så var den borta. Och vi tänkte såhär, att fan då är det nån som har snott den!
Fast det var inga täcken eller spår av fimpar eller aska, och det hade det varit om nån hade tagit den för det är en uppochnervänd kruka med ett fat under. Det hade då blivit fimpar överallt om nån hade lyft på den, men man tar ju inte en uppochnervänd kruka utan att kolla vad det är i?!
Så mamma tror att det spökar, alltså en ande har snott askkoppen! så vi väntar nu på att den kommer tillbaka, för det borde den göra om det var en god ande som tog den.
En sån jag hade i mitt rum i måndagskväll! (:



vi har ingen med svampar på, vi har en naturlig krukish!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0