De tänker åt mig

hej på er! jag har nyss precis bunkat upp med shk-böcker och anteckningar tillsammans med en skål med nöt-mix.. Dags att ta tag i provet på riktigt nu tror jag, tänkte plugga på bussen hem men det blev ju inte av, eftersom Daniel och Johan  satt med mig, och de skulle aldrig låta mig plugga ifred. Jag fick inte ens tänka ifred! haha. De satt och försökte luska ut vad jag tänkte på, tror inte de lyckades så bra faktiskt!

Idag ska jag också klippa & färga mammas hår, vi får se om det kommer ut några bilder på bloggen senare.
Nu måste jag iallafall plugga järnet innan hon kommer hem!


daniel (höger) är ett väldigt stort fan av min blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jooo den är ju grym !!! :-)

2009-01-22 @ 16:22:46
Postat av: Daniel

Den är ju grym ju :-)

2009-01-22 @ 16:26:20
Postat av: Anonym

den sämsta jag läst

2009-01-22 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0