dörrarna på nobel, fan för er!

Nu är jag hemma igen, blev en liten runda på stan efteråt. Men det var kul på nobel, faktiskt! träffade massa kompisar, och var nästan med på energiklassens lektion, men då backade vi ur. På tal om det, om man tycker att time-dörrarna är farliga på älvkullen, då ska man verkligen akta sig för nobeldörrarna! Jag fick en rakt framför näsan, och ja det såg väldigt kul ut eftersom hanna stod mitt framför mig och såg the hole thing! jag tror nog att alla andra killar runt om (plus han som öppnade dörren på mig) tyckte att det var kul också. suck.

på stan-rundan kollade jag mest bara runt, men fick med mig en sak!

denna lilla flaska, med lotion och pyttelite tan, inte fel! och luktar helt underbart gott!
ska prova den ikväll så får se om den är bra, hoppas det (:


nej nu ska jag äta mina hamburgare i korvbröd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det var VÄLDIGT kul! (: Hela dagen var kul, våra äventyr, I love them! <3 I love YOU! <3

2009-01-21 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0