flyttar ett tag

har nyss ätit, så jag har ont i magen.. var ju grädde i maten liksom.
sen sitter jag här och fryser också, min lägenhet är kall som en igloo men jag har tänt ljus överallt för att få lite värme. fungerar det? nej inte så värst! Jag antar att jag får bita ihop. Ska nämligen 'flytta' hit idag om jag orkar. Skönt att bo för mig själv nu sista dagarna innan skolan börjar.. om jag inte blir ännu mer sjuk?1 för det suger ju.
jag tror att jag behöver va själv nu också faktiskt,..

men va kul att det finns några som vill va med i min frågestund! håller ju på i några dagar till så jag hoppas ni har fler frågor! annars är det fjuttigt, haha. puss påer!


det här är pinsamt nog min humor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0