Fotografering som blev kriminalserie

Jag kom hem för ca en timme sen, och jag läste ut min bok. Sen fick jag tråkigt, så jag gick ut och skulle fota lite..
Gick in i skogen som jag har bakom huset och letade efter fina motiv. Visst fanns det motiv i den gråa trista skogen, träd av alla möjliga slag, buskar, gräs och snö. Men vet ni vad jag hittade mer? Askkoppen.
eller iallafall halva.

bara den översta delen.. Så jag gick vidare djupare i skogen för att hitta fatet + alla fimpar.
Det började mer likna en scen ur CSI än en fotografering.
Jag hittade inte ett enda spår av fimpar, eller två stycken, men inge mer.

sen hittade jag också en burk 4.5 cider och några chipspåsar och godispapper.



Är det värsta partyn i min skog typ, hallå varför är inte jag bjuden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0