Gårdagen

nu är jag hemma! äntligen. Ska ta min efterlängtade dusch nu snart.. ska bara berätta om gårdagen!
den fina starten började här jag sitter nu, i mitt rum. Sen kom freddan o co och hämtade mig och vi bräsade till marieberg. när jag äntligen hade hittat rätt (emil sög på att förklara vägen så jag fick hitta ur ett gammalt fylle-minne) så möttes vi av en förfärad christer, eftersom det var hans källare folk stormade in på. Eftersom det var jag och emil som hade bjudit alla så fick vi snällt kasta ut dom igen, efter ca en halvtimme efter jag hade kommit. Lyckat? nej.
Jag drog vidare med Alexandra, Calle, Fredrik och Amanda(?) till calles lägenhet där vi bara softade med film och dricka.
När f och a drog så bestämde jag och alexandra oss för att dra till färjestad på fest, c orkade inte.
Vi GICK in till stan ( jag hade mina nya 12 cm skor) och sen tog bussen dit. Eftersom min sovplats var i stan så tog det emot lite att hoppa på färjestad-bussen och sen inte kunna komma till stan igen, men jag ville inte att alexandra skulle åka själv. Så vi åkte dit, träffade alla igen och sen pratade jag mest strunt med emil. sen när coffa skulle hem så blev jag sjutsad till stan och gick mot dennis. Jag somnade halv 5. vaknade 11.
åkte hem nyss.
(inga bilder aLLS togs den kvällen, tyvärr)

och nu ska jag äntligen ta den där duschen! puss hörs sen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0