gårkvällen

Hej på er! nu är jag hemma igen. Hade ni en rolig kväll?
det hade jag! Det var lite drygt hos k först, men det lossades lite när tiden gick, och i slutet var det väldigt skoj.
Men det var då jag och Johanna skulle ut till bussen och vi missade den såklart. så vi ringde taxi och det var en jävligt rolig resa måste jag tala om. Taxichauffören pratade lite som skalman i bamse, och ni kan ju tänka er två fulla tjejer med en sån. haha!
sen mötte jag upp t som också fick betala för turen, sen gick vi till bk. Sen när m kom så hoppade vi på bussen, Johanna åkte till m och jag åkte till t. 'efterfesten' bestod av att jag slocknade i sängen nästan direkt.
Men värd kväll iallafall tycker jag!
spåren efter roligheterna visas ju idag iallafall, gud vad jag mår bra! ...
fick sjuts hem nyss och nu sitter jag hemma. ska bara ta det lugnt och läsa Om jag kunde drömma nu!
(bilder kommer senare idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0