godmorgon!

godmorgon! Vaknade upp med ögat lika förjävligt som det var igår.. plus att jag säkerligen (förhoppningsvis) får mensverk senare.. Det blir bara en lugn dag hemma nu på förmiddagen.. ska hem till mamma senare och äta sen ska jag festa ikväll! mer om det senare men nu är min mage hungrig as hell så jag måste äta frulle! puss

Ni får ursäkta rutan där uppe i vänstra hörnet, den ska flyttas så snart jag vet hur jag lägger den där jag vill ha den.
Annars får den väl helt enkelt ligga där.. Men man kanske hittar nån vettig annons där vad vet jag..



vad hände med min header också?
kanske borde sätta mig och fixa sånt..

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: som FAN :D

2009-01-05 @ 13:54:30
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0