hur fan kan jag va så dum?

tja mannar!,
ehm.. har inte så mycket att säga mer än att snart droppar jag ner i soffan med mamma, en film och godis..känns som det orkas. Ska faktiskt ta en promenad med maja senare så får bli pigg då.
min dag har varit sådär, skitbra när jag träffade hanna för första gången nu sen innan lovet, och skitdåligt pga nånting helt annat. Antar att jag inte kan göra så mycket åt det, skulle jag kunna så hade jag verkligen gjort allt bra igen..

Förövrigt är jag grymt trött, har sovit max 4 timmar inatt och det rubbar mig totalt.
telefonsamtal 1 var helt underbart, att jag skulle uppskatta att höra din röst så mycket.
telefonsamtal 2 var lite värre, okej ganska mycket värre. ett helvete (dit jag förövrigt är påväg, right?)
och efter det + smsen kunde jag alltså inte sova så bra nej.
så jag säger såhär, soffan nästa för nu ska jag softa. see yah!


älskar dig gumman, tack för att du finns säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0