i skolan, som vanligt en tisdag

har lektion, rast för tillfället.. slutar 4 och jag vill mer än allt gå hem nu på en gång. 
hinner bara hem en snabbis tills jag ska på träning sen, och jag vill inget hellre än att ligga hemma i sängen sen och äta kladdkaka.. men åt så mycket så kanske ska på träningen ändå? haha.
måste ju plugga till shk-provet som jag har på fredag.. och jag har inte börjat än.. precis vad jag gjorde när jag fick ig på förra! 
så jag har lite press på mig nu, måste klara det provet.. 

men vet ni vad? nu måste jag börja jobba lite. puss

Kommentarer
Postat av: JENNA

tror bestämt jag ska baka kladdkaka ;D

2009-01-20 @ 15:51:57
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0