ligger bra i tiden

Jag ligger i bra tid i schemat idag, bstämmt att jag ska va i säng kl 10 (tidigt jag vet) så jag verkligen kan sova uut och kanske vakna pigg?
jag har nyss duschat, kletat in mig i den nya lotionen jag köpte tidigare idag, och ska snart göra allt ja ska innan sängen. Den var väl bra, luktade godare i flaskan än vad den gjorde på, och jag kanske går runt och luktar som en kokospralin imorgon? då behöver jag ingen parfym! men den va inge rolig att ha i ansiktet, inte i mitt känsliga face iallafall.. Men jag provade, så jag får se om jag vaknar upp röd som en tomat imorn eller bara lite prickig. hehe!

Jag har också några punkter kvar på frågorna till provet, men dom tar jag nog imorgon, sista pluggdagen! har också massa annat imorn jag ska pyssla med, men mer om det då!
för nu måste jag hurry up om jag ska hinna allt, hörs imorn och sov gott puss         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0