Louise rekomenderar

wops.. igår skulle detta inlägg in men det hanns liksom inte med..
men idag (igår) rekomenderar jag nog..
årets Let´s dance, det är mycket bättre än vad jag förväntade mig!
jag ska kolla varje fredag, om jag inte är ute och partayar såklart. hejja Laila! (leila?)

jag rekomenderar också bra böcker som man inte kan lägga ifrån sig, och som man verkligen kommer in i. som man börjar gråta av för att den är så bra. visst är det underbart? jag har inte gillat att läsa så värst mycket föränn jag läste Om jag kunde drömma, kan jag ju säga! skitbra bok, kärlek på den och jag ska läsa alla 4! boken är bättre än filmen, men filmen är den bästa jag har sett. och jag ska såklart se filmerna på bio när dom kommer!


Vi tar en Louise rekomenderar inte! här också..
och jag rekomenderar inte att festa i nagelförlängning, fy fan va ont det gör att tappa en/bryta av en! Igår tappade jag först lillfingernageln och jag grinade nästan så ont det gjorde. sen tappade jag tumnageln men den kändes inte för då var jag antagligen i det tillståndet som man inte känner så mycket, you know?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0