Louise Rekomenderar!

har funderat på det här.. eftersom det är lördag och då är det dags för Louise rekomenderar, remember?
och jag kom nyss på vad jag skulle rekomendera idag! damdamdamdaaam..sällskapspel!
faktiskt, hur töntigt det än låter.. men har ni inte tänkt på hur kul det faktiskt kan vara?
jag menar nu för tiden så är det datorn, tvn och allt sånt som gäller. Men hur mysigt är det inte att samla sig och spela ett gammalt traditionellt spel? sånna man spelade när man var liten tillexempel kan man ju tycka är lika roligt nu, men det vet man inte för man spelar inte spel när man har blivit 'stor'.
Personligen så tycker jag att sällskapsspel kan vara skitroligt, det är vad man gör det till!
Men ingen i min familj vill nångång spela spel med mig, vet inte om de tycker det är slöseri med tid och töntigt, men vilken kvalitétstid med familjen det egentligen är ! Socialt är ordet.
Och jag älskar monopol, yatzy, fia med knuff, alfapet, kinaschack.. jag kan fortsätta länge!
men ni förstår? det rekomenderar jag idag!


spela spel med mig ikväll, någon? haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar också de spelen :D blir att spela på nästa myskväll med tjejerna<3

2009-01-19 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0