Louise Rekomenderar..

idag små små-saker som gör oss glada! Saker som får oss att må en gnutta bättre eller blir glada av.
vissa shoppar, andra fikar, fotar eller kanske läser en riktigt bra bok? m m..
Hur bra är inte det, att det finns saker som man kan må liite bättre av, då ska man såkart göra/köpa det!
Som tillexempel, igår när jag skulle ut (jag hade hela kvällen planerad) men jag hade verkligen ingen lust.. sen kom mamma och sa att mina skor hade kommit på posten, och hon skulle göra mig gladare genom att hon åkte till ica och hämtade dom. Då kunde jag såklart åka och festa, eftersom jag hade fått mina drömskor och de ska ju inte stå i garderoben och glömmas bort! Så jag bet ihop, satte på mig skorna och festade! fick en riktigt rolig kväll.

Nu ska ni inte ta detta på fel sätt, detta menas inte att det ska vara bra i längden, men att det finns små saker som kan göra en glad, bara för en stund. smart av mig, eller hur?

pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0