make some changes around

mötet är slut och det är full rulle i vardagsrummet nu!
Ska få in en ny (stor) spegel/byrå in i mitt rum, blir sminkbordet det, tänkte jag mig faktiskt. Ni får se när det är klart!
gissa hur många steg jag har tagit idag föresten? konstig historia men glömde stegräknaren på imorse så har gått med den hela dagen!
10 193 steg!



jag har nyss (äntligen) skickat iväg några mail också, det var på tiden!
dagen har gått dyngsnabbt och jag ska liksom snart sova utan att ha gjort nånting nästan idag.
Jag har bara lagat mat (kycklingsoppa och vitlöksbröd + efterrätt, läst ut Syskonkärlek, skrivit klart Fransson skottar snö (kommer ut innan jag går och lägger mig sen) och bara fixat lite med bloggen + mail.
Nu tänkte jag ta och prata i telefonen lite, sen krypa ner i sängen.
ska sova tidigt idag (riktigt tidigt) för en gång skull så jag kanske vaknar utvilad..
puss!

såhär ser det ut när bakarn är igång!
(kul att jag är så snäll så jag bakar nått jag inte tål, hihi)

Kommentarer
Postat av: Jonna

fortfarnde bakukungen louise?;) Minns du att vi JÄMT bakade hehe.

2009-01-17 @ 10:50:49
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0