min kväll, som hittils är skit

Hej på er!
hörrni, jag har verkligen inte tid och det blir inge mer bloggande idag än detta inlägg.
Jag ska göra mig i ordning, kom nyss ut ur duschen och bussen går kl 7.
stressad? ja!
Men jag hoppas på en rolig kväll, även om allt hitils har fuckat sig, känner mig inte så partysugen om jag ska vara ärlig, men vad ska jag annars göra ikväll? och jag har bjudit folk som ska dit och bara känner mig.
jag offrar mig och kvällen kanske slutar lycklig endå?
Det bästa (enda bra) idag är att mina skor har kommit! och de ska jag ha ikväll, yippie..

men nu måste jag skynda mig, kanske KANSKE hinner lägga ut en bild på hur jag ser ut ikväll! PUSS

älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0