missat tre bussar och lektionerna

min andra och sista lektion för dagen börjar om 10 minuter och vet ni vad jag gör? jag sitter hemma..
vet ni varför? för att jag har missat tre bussar imorse. 
vet ni hur fan jag kan lyckas? inte jag heller!
Det började iallafall imorse.. jag hade ställt klockan på 10 över 6, och jag vaknade då. tänkte gå upp och göra mig i ordning för min viktigta redovisning. så jag stängde av larmet och råkade såklart somna om efter en stund.
Mamma väckte mig och jag gick upp. hade då missat första bussen.
Gjorde mig i ordning och blev klar.. såg då precis när jag hade borstat tänderna att jag hade missat andra bussen.
gick och la mig för jag blev så sur.. somnade och mamma väckte mig när det var en kvart kvar till nästa buss. Då gick jag upp och gick ut med brorsan. KOM INTE DEN JÄVLA BUSSEN FÖR TIDIGT OCH KÖRDE FÖRBI OSS DÅ ELLER?
så nu sitter jag hemma... funderar på att sjukanmäla mig.. kommer ju endå in till skolan typ 20 minuter tills sista lektionen slutar. Så slipper jag skitfrånvaro och kan va sjuk istället. gött.
hejdå, nu ska sjuka louise läsa bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0