nagelförlängning igen?



Jag sitter och pillar bort mitt svarta nagellack, och jag funderar på om jag ska göra nagelförlängningen till fotograferingen på måndag, för då ska jag fotas.. kl 10 på morgonen! herregud haha.
Så då vill jag nog ha nagelförlängning.. eller ska jag ha svarta naglar? hmm.
jag kan inte bestämma mig! vil ju inte måla nagelförlängningen svart på en gång, då blir den ganska ful :)
Men jag tror att det svarta matchar mer mitt "tema" till fotograferingen! mer om det får ni se efteråt hihi.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart ska du fotograferas? :) det går inte kommentera på alla inlägg :/ tänkte skriva att det var fina kläder du köpt på förra `:)<3

2009-01-28 @ 20:17:22
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0