nagelförlängningen borta!

äntligen hemma från skolan/träningen med mat i magen!
sjukt hungrig har jag varit i princip hela dagen, åt två knäckemackor till lunch och sen hade jag idrott (boxercise) och direkt efter, träning! så vart ju helt slut + DÖhungrig nu när jag kom hem men maten stod på spisen! hihi.
fick också nån knäppstöt och pillade bort min nagelförlängning så nu har jag naturliga naglar och de har växt!! så de ser ut i princip vilka naglar som helst, som jag aldrig haft i hela mitt liv typ haha (stolt)
kan visa bild kanske när de är fixade, måste peta bort alla rester som är kvar från gelén.
tror ni det gjorde ont att dra av dom eller, när de satt som berg?! skoja inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0