nya fräsha naglar!

hej nu är jag hemma! och nu är det såhär att jag har ingen kamera här, det går inte att skicka kort från telefonen till datorn och camen funkar inte, så ni får inte se mina nya naglar idag. MEN de är jättefina iallafall, jag kan försöka förklara.
jag bytte ut tre naglar så jag har nya fräsha, sen målade jag hela nageln vit, och sen längst ut (där det är vitt när man har fransk manikyr) där är det svart. skitcoolt om man frågar mig och min syster för vi gjorde lika haha!
sen satt vi och fikade och allmänt tönta oss som vi gör, peter tror säkert vi är dumma i huvet och så är fallet, hehe. men iallafall..
kort på naglarna & min syster efter önskemål kommer imorgon när jag sitter hos mamma och bloggar. sisådär 5-6 nångång, kolla då!
nu måste jag hoppa i säng, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0