om galen träning

Nu får väl jag ta och be om ursäkt! Men det blev så mycket efter träningen... och vilken träning! Den måste jag berätta om.
Jag kom dit, prick på tiden och pojkarna var där. Eftersom jag hade skyndat mig as hell dit så glömde jag såklart nyklarna men jag tänkte att det är ingen fara för Emil (den andra tränaren) har ju med dom! Så vi väntade på honom... men han hade inte kommit efter en kvart. Så jag ringde, och då jobbade han! Så jag hade inga nycklar = inga bollar!
Så jag gjorde som alla älsklingstränare gör, lät dem göra vad de ville! åka hem, leka kacken, spela match..
Jag kan säga att 8 av 12 sprang runt överallt och jagade varandra (kacken) i EN TIMME! De andra spelade lite med mig.
Sen så fick jag dem att spela lite match alla mot alla i slutet, men de hade nog en jävla träning alltså! och gissa om de ändå var trötta och svettiga efter en tränings kacken runt en hel idrottshall? yes!

sen när jag skulle veva upp basketkorgen så hade såklart snöret i veven blvit nått knäpp på, så jag fick stå och laga den i typ 10 minuter när handbollskillarna väntade. började också blöda tack vare ståltråden rakt in i händerna! hårt att va tränare:)

men de ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0