partykvällen igår

filmen är slut, en två timmar och 20 minutare som inte ens var bra.. men jag sov i typ en timme så det var helt okej.
Jag ska nog gå upp, duscha och äta mat så jag blir lite pigg & fräsh, sen ska jag träffa s senare, längesän jag träffade honom så jag ska nog försöka orka med att träffa honom faktiskt.

Gårdagen.. den blev ganska mycket bättre än vad jag trodde, jag hade egenltigen på ett sätt inte alls lust att gå ut och festa, men på ett annat sätt var jag grymt sugen på att bara bli full och träffa nytt folk. Plus festa med mina brudar, det är aldrig fel!
Vi började iallafall hos l där l och s hade förfest, så vi var 9 brudar. Vi tog en taxi till färjestad vid halv 10 och den taxiresan var full i sång så hela vägen säkert rörde sig när vi spelade musik på radion.
Kul för en 50 årig taxischaufför att köra massa brudar en lördagskväll när de är taggade till tusen på fest.
När vi var framme så drog vi igång direkt, som vanligt när vi kommer till en fest så är det vi som drar igång den såklart!
fram med drinkarna, partymusiken och dansen som kommer till den, och en balkong full med skvaller och cigg såklart.
Jag var där i ca 2½ timmar, fast det kändes mycket mer, men sen tog iallafall jag, coffa, ludde och erik bussen till stan, för vi skulle vidare till erik men dit gick ingen buss så vi väntade på torget en stund. Där träffade vi iallafall såklart folk, det gör man nästan alltid en utgångshelg. När vi träffade en av coffas kompisar så skulle jag och coffa egentligen ta halv 2 bussen hem, men vi blev bjudna på taxi hem om vi väntade ca en timme tills hans buss kom, och det är klart vi gjorde.
så jag strosade runt i stan med erik, coffa och hans kompis och vi hade iallafall jävligt roligt !

Ingen kamera = inga bilder på hela kvällen, tyvärr! jag som var så snygg. hehe nä
Men jag bjuder på en dans-coffa! Det gillar vi alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0