svaren till frågestunden!

Okej nu slutar frågestunden och frågorna är klara! nyfikna? varsågoda..


1. vem vare du trodde va den rätte?:)
En kille i sthlm som jag träffade, vi gillade varandra dö-mycket och han var perfekt! ända tills han försvann..


2. När och hur blev du av med oskulden ?
haha! Jag vet inte hur gammal jag var 13-14 där nånstans, och hur.. på det vanliga sättet?

3. varför svärta ner andra bloggar med dina inlägg?
svärta ner andra bloggar? det vet jag inte ens vad det betyder! Om jag nu tolkar det rätt så tycker jag inte att jag gör det. Min blogg är unik och oberoende av andra bloggar. jag skriver det jag tycker och tänker och har ingenting med andra bloggar att göra.

4. drömyrket? :)
helt klart fotograf! som jag också pluggar till och ska bli i framtiden.

5. vem hade du /_\ med?
tror inte du vet vem jag är....
Nej jag har ingen aning om vem du är faktiskt! haha, men jag publicerar inga namn här men jag kan säga så att det var en kille som kommer från en annan del av sverige, och en väldigt nära tjejkompis. Men det var enbart en kul grej!

6. jag läate igenom din 08-lista, och där stod det att du hade blvit våldtagen, nästan iallafall.. vad vare som hände?
Inga detaljer men.. när jag var i sthlm i somras och jag och min kompis mikaela var på en båtfest (kan hittas i bloggen under rätt datum) så träffade jag en ursnygg kille. Vi strulade och grejjer mitt på dansgolvet och sen vips så hamnade vi i toa-kön.. Jag hade väl druckit en aning så förstod inte riktigt vad som hände men helt plötsligt så försökte han trycka in mig på toan (ganska bestämt) halft med handen i mina byxor. Jag vet inte hur jag kom loss men sen helt plötsligt var jag ute på däck iallafall. Kände folk som blev milt våldtagna på den båten den kvällen..

7. vad tycker du om mest i livet?:)
Oj gud vilken djup fråga! Beror väl på hur man tolkar frågan.. vad jag tycker om mest att göra eller vad jag tycker om mest av vad jag har. Men jag svarar nog mina vänner på den. Att jag vet att jag har dom. Annars att resa, träffa nya personer, min familj och min kamera haha.

8. Kan du inte göra allt för att lika summer från oc så mycket det går och ta en bild efter det, som du lägger upp på bloggen. SNÄLLA
Senast jag träffade dig i sthlm så va du välldigt lik henne. /k
kristoffer din skitunge! Jag vet att du tycker att jag är lik henne, men det anser jag verkligen inte att jag är. Om det vore så väl! Och du har ju sett mig i verkligheten så du vet ju hur jag ser ut, men om jag lyckas bli lik henne på kort nångång så lovar jag att lägga ut den i bloggen till dig!


9. Kan du ta en bild på dej själv, där du liknar Rachel Mcadams? du är otroligt lik henne faktiskt...
se frågan över!

10. Hur många killar har du legat med?
Att den frågan alltid är så himla intressant. Antalet är väl inte så viktigt heller.. men 9 st.

11. har du känt dig som en hora nångång?
nej, jag har aldrig känt mig som en hora någon gång, varför skulle jag det? jag är inte 'horig' av mig direkt

12. Kan du inte ta en bild på dig med hamburgare, för du är väldigt lik Ronald Macdonald
haha nej, jag anser faktiskt att jag inte är så lik ronald!


13. hur gör du när du byter bakrund ? säg hur man gör exakt :)

Jag kan lägga ut en förklaring i bilder.. mycket lättare än att förklara i löpande text!

14. varför heter du louise ?
För att mamma och pappa döpte mig till det. Varför de just valde Louise var för att mamma hörde Louise hoffsten på radion på BB så då fick det helt enkelt bli det.

15. du går första året på gymasium va?
yes det gör jag, medieprogrammet.


16. har du konakt med alla i din klass från högstadiet?
Vissa har jag kontakt med hela tiden, vissa ibland och vissa inte alls. Synd, men vi ska ha klassträff snart allihopa tror jag!

17. hur många seriösa förhållanden har du haft?
De som jag räknar som 'seriösa' så blir det.. 4 st.

18. kan du ta en bild på dej där du posar som en riktig fjortis och lägga ut här på din blogg?
kolla bilder tidigare i bloggen, finns säkert där! haha

19. kan du lägga in bilder från festen du va på ikväll vill se hur ni har det på hammarö när ni festar
jag har inte fått bilderna än, men de kommer upp innan helgen iallafall!

20. kan du ta en bild på dig i bara underkläder och lägga ut? SNÄLLA
nä blir inge med de va

21. hur många syskon har du? hur gammla är dom?
lägg en bild på dom vettja :) är ni riktiga syskon ?:D

Jag har två syskon, en bror på 18 år och en syster på 21 år.
Min bror och jag har samma föräldrar men min syster och jag har bara samma pappa.
(min syster finns det bilder på i bloggen redan, och min bror är inte så mycket att titta på haha)

22. Vem har du haft bäst sex med?
tänker inte nämna några namn på sånt här inte, men det var jävligt bra med den iallafall!

23. varför började du blogga ??
det började på en annan blogg-sida, för typ två år sen. Jag började för att jag tyckte att det var kul att skriva ner massa saker, vad jag gjorde om dagarna, känslor osv. Sen var det kul att ha en 'egen' sida som jag får skriva vad jag vill på. Sen startade jag bnaf-bloggen i mars 08 och se va bra den har blivit!

24. Hur stor kan den störstaste katten bli?:]
Jag vet inte, lo och tiger är ju också katter typ så jag har ingen aning, som en tiger kanske?! grr

25. vilket är ditt favoritlag i NFL?
tror du jag vet vad NFL är ?

26. Om jag säger "ballaste brodern ever!" vad säger du då?
Niklas Herlitz

27. hur lång får man bli, innan de blir miljö farligt?
Jag tror gränsen går vid 2.70 nånting..

28. Får ja chans på dig ?
Nej det får du inte, fråga Mirella, hon är också från finland!

29. Har Pelle svanslös någon svans?
Nej alltså det är nog därför han kallas pelle svanslös skulle jag tro.

30. du spelar ju basket. passar du om du får bollen i sängen ?
Det beror helt på vem jag spelar med.. Ibland blir det dribbling och skott, men ibland måste man passa.

31. Hur stavar man finland med ett eller två -n ? eller hur söt är man om man skriver något sånt ?
Man stavar finland med ett n såhär: Finland.
Och med två n såhär: Finnland.
Jag tror man är ganska söt men lite dum i huvet också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

diin syster finns inte alls med i bloggen!

2009-01-07 @ 22:15:45
Postat av: sv:

okej kanske inte men hon kommer upp imorgon!

2009-01-07 @ 22:47:46
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0