textkommunikation är grejjen

okej jag är tillbaka och vet näsan precis vad jag ska gör med mitt liv!!! ta en dusch..!
och jag orkar inte filosofera mera idag.. jag tar det som det kommer! och jag gör så gott jag kan.
och imorgon.. då har jag textkommunikation hela dagen från 9-4, och vi ska till museumet också!
funderar louise på att sova imorgon? ja de gör hon!
men vi har bara text i tre veckor och det är rätt viktigt så det är väl bara att pallra min lilla (lilla kan diskuteras) rumpa till skolan imorn! skönt med en halvtimmes sovmorgon iallafall... åh

(föresten nämndes min blogg på dagens teko. lektion, heheh)



                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0