tidsskillnad i världen

ni har läst det förut, och nu läser ni det igen.
A är i usa, kom in på msn för en stund sen. överlyckliga louise kom smygande fram (okej ganska snabbt)
och det visade sig att han va hemma på lunchen och passade på att kolla om jag va inne på msn. OM Jag var!
(han är hemma på lunch kl 11 på kvällen på en lördag, söndag där borta vid ett)

Jag blir helt twistad i huvet av tidsskillnaden, konstigt det egentligen! Att det kan vara två olika dagar, samtidigt.
konstigt om man tänker på det, eller hur?


Det blev iallafall vanliga snacket. "Jag saknar dig, tänkt på dig, kom hem, blablabla myspys.<333"
och det är inte svårt att smälta av sötheten, inte alls! jg biter ihop och väntar mina 150 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0