träning & Hanna!

jag är hemma, jag ska åka om 20 minuter, stresstresstress! hatar fredagar och att de är så jäkla stressiga! har nyss slängt i mig mat och hoppat i ombyte, för det är dags för träning. Och jag är inte förberedd, har inte planerat och är den enda tränaren där idag.
'Hur blir det idag då pojkar.. jo gör vad ni vill så kan jag sitta brevid och prata i telefonen!'

Men vet ni vad! om planerana går som planerat så sitter det en mycket gullig tjej på bussen hem från träningen som ska med mig hem, nämligen ... tadadadadaaaaaaa Hanna! woho hon ska sova hos mig inatt, och hon har aldrig vart hos mig. Men vi ska mysa stenhårt ikväll eller festa, vi får se!
men over and out så länge, mer senare när jag kommit hem! Todilo


vet inte vad det är med bruden alltså.. men jag älskar henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0