tusen saker att göra, bara ett liv

Nej vet ni vad.. jag hinner inte skriva nått för jag måste rusa på träningen!
första träningen för grabbarna efter lovet, härligt.
men ska jag vara ärlig så vill jag mycket hellre ligga hemma med min nylånade bok syskonkärlek.
får bli senare tänkte jag förut, men icke för då har jag hundra andra saker att göra.. dramaredovisning IMORGON, textkommunikationstext om utställningen, shk-prov, media skriftlig redovisning i svenska, bokrecention i svenska, muntlig redovisning i svenska. BLÄ! hur fan ska jag hinna?! aah jag måste på träningen nu hahah annars hinner jag inte den heller. PUSS PÅ ER ÄLSKADE1


pöjkera in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0