ledig idag!

hej på er! eller godmorgon.
Jag har faktiskt varit uppe i en timme och gjort mig i ordning, MEN jag är LEDIG idag! är inte det coolt?
eller ja kanske inte så värst, men jag ligger inte och sover halva dagen bara för att jag är ledig, grymt onödigt!
jag hade ställt klockan på 8, men jag vaknade endå kl 7 av mig själv. men sen slummrade jag och sov till 8 endå.

jag skulle ha suttit på bussen till stan nu, men jag missade den. Skulle till Nobel med hanna, men vi sket i det nu eftersom nästa buss går om en timme typ. så jag ska bara va hemma, plugga till provet som vi har på fredag och jag har inte börjat, så det är min dag nu, får se om det dyker upp något annat också!


me today


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har väll inte provet imorgon???

2009-01-21 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0