hemma efter lång dag i skolan

hejhallå! nu är jag hemma efter en jävligt lång dag i skolan. halv 9 till 4 är inte dåligt!
sista lektionen: mediakunskap på tre timmar så såg vi på film i biografen, jag somnade och det var jäkligt gött!
nu är jag äntligen hemma, blivit av med bobbys nyckel så jag slipper ha den på samvetandet och jag ska snart iväg igen.
ska bara få i mig min lyxmåltid jag nyss gjorde, den som det alltid blir för mig när jag bor själv: nudllar med kyckling.
inte världens godaste och så men det får gå ner!
Snart ska jag också åka till min syster, så jag blir där hela kvällen. Får säkert nått godare där istället för nudlar, tusen bakverk kanske? jummie!!
Hon har heller ingen dator så jag säger såhär: vi hörs ikväll!
VS
vad tror ni jag väljer egentligen?! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0