kamerastativ högst upp på shopping-listan

sådär, promenad och resten av filmen avklarad :)
nu sitter jag i soffan med älsklingen på ena sidan och godisskålen på andra sidan, kan ju inte bli bättre!
Men det är sjukt kallt i lägenheten så jag funderar på om jag ska ta mig en dusch kanske, bli lite pigg och ta tag i idagen.
lördag.. har egentligen ingenting på schemat idag, men nått ska jag hitta på minsann. nått soft. såklart.


och vet ni, jag ska ta och buda på stativ till kameran på tradera, för jag ska äntligen ha ett!
mer om det senare, kanske vinner ett om 4 timmar, vem vet!


tjoho hej kamerastativ som blir mitt!

Kommentarer
Postat av: din Hannis

När du får stativet, DÅ jäklar blir det modellbilder! :) <3<3

2009-01-25 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0