Vad är det med mig?

Jag sölar, det har jag gjort hela dagen. Allt som ska in i munnen hamnar på nått konstigt vis aldrig där den ska, utan alltid utanför. Det populäraste stället idag har varit mitt knä, och såklart på de jeans jag inte tvättar så ofta och nu råkade vara nytvättade! hur typiskt är inte det?
När vi lunchade så åt jag en grekisk sallad.. mmm.. men såklart tappade jag mat i knät.
sen när vi kom hem så myste vi vid köksbordet med cappucciono och bullar & mazariner, vem hälde då inte ut hela cappuccinon på bordet/golvet/OCH mitt knä (ja det var väldigt varmt och lämnade ifrån sig en brun fläck).
Och nu sitter jag här och spiller oboy i knät.
Skärpning Louise.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådär är jag med fast i knät eller på tröjan hamnar det bara när det är nytvättat annars på bordet eller brevid mig ;)

2009-01-28 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0