Jag ska flytta

..så därför packar jag natt och dag, slänger och skänker.
fullt upp, hela jävla tiden.
Om en vecka får jag nytt hem, inte långt ifrån där jag bor nu, kanske några tusen meter. .
bloggen kan ta sig, ursäkta men jag har ingen tid och lust. Och jag tror faktiskt inte att det är någon stor efterfrågning efter mina totalsugande texter som för det mesta ser ut såhär. "Idag leker jag med min pojkvänn och vi har köpt B&J och ska softa.Hörs, peace "
Så, saknar ni mig för mycket får ni väl för fan säga till, nån vacker dag så kommer jag tillbaka ordentligt.
Småinlägg här och där kommer ju självklart komma ibland, så utan är ni fan inte.

fule bilder från roadtripen



skål och ha en bra sommar, peace mannar!

Kommentarer
Postat av: mee

kan du inte berätta vrf och vart du ska flytta? SKa du bo själv ellr?;)Du och din blogg e saknad!!!

2009-07-09 @ 14:43:24
Postat av: Anonym

din blogg är kul ju!

2009-07-10 @ 02:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0