Hemma från en vecka i borlänge!

Sådär då var man hemma efter en väldigt varm vecka i borlänge då!
kom hem igår eftermiddag/kväll typ, åkte hem till erik och tog en lång sval dusch och sen softade vi bara..
Visst var det kul och så, men vädret var nästan överdrivet varmt. Att bo i tält i en vecka där tältet är kokhett så man inte kan va där och utanför skiner solen som aldrig förr, och ingen skugg finns. Då är man inte så pepp på att festa, kolla spelningar osv. synd det! men annars hade vi kul, älskling och jag. jobbigt men kul.
tappade bort telefonen dag 2 så inge mobilbloggning blev heller.. skitfuck.

såg nu också att jag glömde kameran hos erik så inga bilder kommer nu... så fort jag får dom så lägger jag ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0