beslutsångesten kan ta sig

nej vi blev fan inte packade igår, vi blev bara trötta.
Nu har mannen gått till skolan och jag vet inte vad jag ska göra..
Jag har typ tre val,
antigen går jag till skolan (mattelektion 50 minuter)
är hemma och tvättar
eller
åker och shoppar.
funderar på om jag skulle kunna göra alla tre idag men det går fan inte!
Jag ska också till mamma men det tar jag senare idag tror jag.
okej nu bestämde jag mig! Jag tvättar, så att det blir klart. sen så åker jag och shoppar en stund tills erik slutar så åker vi hem tillsammans. Då kan vi åka direkt till mamma och sen gå hem bara! åh va smart jag va där. puss på två lediga dagar framför mig!

detta var då min födelsedagspresent från Ida och Isabella, jag lovade innan att jag skulle ha dom hela kvällen, så det fick jag ha! mer eller mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0