blod och snoppsnack!

puuh, vilken träning..
kommer dit, har inte planerat nån träning alls så jag fick improvisera lite. sen så pladask så ramlade en pojke ner i backen.. med hakan före.. och spräckte den.. fullt med blod blev det... och snälla söta rara coach louise fick bli sjuksköterska för en stund. Han blev omplåstrad och tejpad och allt vad han blev. blod var det överallt också. stackars pojk. Annars gick träningen finemang! vet ni vad jag kom på? Ni vet jag orkar ju aldrig med träningarna.. men när jag väl är där är dom inte så farliga faktiskt. eller ibland men inte alltid. Jag klarar nog av att va coach endå, de är ju såå nära NBA! ironin flödar nu.. precis som blodet gjorde.

och vet ni? Jag sitter för tillfället och pratar snoppar med johanna, ganska roligt faktiskt! men närmare detajer får ni faktiskt inte, lite privat är det.


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAH :D

2009-03-10 @ 20:24:17
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/
Postat av: JENNY JANSSON

i know, what to do! :(

2009-03-10 @ 22:29:14
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0