det som hände i branäs, stannar i branäs

kanske till viss del, men tänkte endå bjussa på min vecka i branäs faktiskt. lite sent, men bättre än aldrig.

Måndag: tog tag i packningen rejält, även om det inte gick så bra.. (kan läsas i bloggen mycket längre ner)
Tisdag: Upp tidigt, åka till stan, ta bussen och sitta på den i flera timmar. När vi väl kom fram till branäs så dog vi, trötta efter resan. Myskväll blev då med film osv.
Onsdag: Dagen då vi åkte snowboard, ungefär hela dagen. Blev ju aströtta till kvällen så vi somnade vid 6 på dagen.. och det var icke meningen för vi skulle ut på kvällen men vi vaknade klockan 5 på natten och märkte att vi hade somnat..
Torsdag: Dagen var full med scooteråkning! vi åkte högst upp på berget och fikade. såg allt, sälen och trysil tror jag osv. Sen badade vi badtunna med massa folk på kvällen, riktigt trevligt!
Fredag: Vi gick på afterskin, hade trevligt och träffade folk. På kvällen drog vi ut för en riktig festkväll, och då menar jag riktig!
Lördag: After skin även denna dagen, också dagen då vi träffade blondinbella (tror jag?) Vi tog scootern dit, och det var då vi (lisa) också körde upp scootern på en snöhög och vi fick inte ner den i första taget! Ut på kvällen, fest i stugan sen efterfest med några av göteborgarna från kvällen innan..
Söndag: dagen då alla åker hem. Vi åkte inte förrän vid 7 så vi hade i princip hela dagen på oss att göra annat. Men det gjorde vi inte, vi kom hem rätt sent och vi åkte bara och köpte godis till hemresan. Sen buss till tio då jag va hemma i Karlstad!

vi älskar branäs, sportlovet blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0