för mycket glass alltså..

hejsan svejsan!  Idag har jag käkat allt för mycket glass och allt för lite mat så gu va fuller jag kommer va ikväll, höh.
Nejdå, men vi håller på att göra oss i ordning här, jag och erik. vi ska på partay senare..!
 Och idag har vi inte alls gjort mycket, bara kollat på film, gått (åkt buss två hållplatser) och köpt glass och sen inge mer typ.
ni kanske också lägger märke till att mellanslaget funkar, för han har nytt tangentbord. Nånting killar (datanördar) inte kan leva utan!

kan väl säga att jag bjuder på denna !

Kommentarer
Postat av: Mor

Kom heeem!!!

Jag håller på å längtar ihjäl mej efter dottern, juh.....du fattas mej!!!!!

2009-03-29 @ 00:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0