glass och överaskningar

här sitter jag, laktosintoleranta louise herlitz och äter glass i väntan på erik. Fan då va ont i magen jag kommer få egentligen.. men jag kunde inte riktigt hålla mig..
och glass är så jävla gott att äta när man har ont i halsen. annars med iof.
Kastade i lite kiwi och passionsfrukt så att jag inbillar mig att jag är lite nyttig iallafall haha!

iallafall så ska erik få en redig överaskning av mig sen, eller okej det är en pyttegrej men han kommer säkert inte ens bli glad. För jag fick verkligen inte köpa den, men jag älskar ju att göra saker jag inte får göra :) ni får se sen! puss


laktiosfri glass är så grymt äckligt,
så idag blev det vanlig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte tabletter för det? Som du tar när du äter något med mjölk i?

2009-03-05 @ 23:14:13
Postat av: Anonym

Tack och jag blev mer än glad(A)

2009-03-05 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0