i love skolan,

sitter och tråkar dessa älskade tisdagar då jag har tidningsproduktion hela dagen, 9-4. Man kan inget annat än älska det!
Fast snart kommer peeh för jag var elak och tvingade hit honom för jag har så tråkigt och han får skylla sig själv om han skolkar den jäveln. Tro inte att morsan ska ignorera det din jävel! höhö. 

samma gamla visa iallafall, träning ikväll och det suger. Jag har ingen lust. Och vi har match i helgen, därför är det ännu viktigare med träningar, ordentliga träningar. Jag var ju väldigt bra på att ha ordentliga träningar, brukar mest göra som de vill, de små pojkarna. Eller nej, gud vilken dålig tränare det låter som jag är! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0