im a real coach with a wisslepipe!

sådär då var träningen avklarad.. helt ok!
fick en visselpipa av mastertränaren för
jag aldrig går och köper mig en egen..
haha! menmen tack så mööe emil.
Jag funderar starkt på att ta och plugga lite svenska,
har 40 minuter på mig,
sen börjar något ni absolut inte ska missa,
desperate housewives!
Jag ska nog ta och passa på att inviga mitt nya databord framför tvn sen!
men det blir efter pluggeriet för annars fastnar jag..

efter det vill jag verkligen åka till erik och spendera natten,
men han slutar jobbet vid 9 och ska upp tidigt, 
och jag börjar sent.
det går inte ihop för det brukar aldrig bli bra.
Jag får väl helt enkelt vänta till på måndag...
Jag har ett passande ord för det,
även om det är übermoget,
bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0