ingenting blev som jag hade tänkt

Jag hade en plan. för dagen. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
När jag stod på 3an på väg till stan för att sen träffa ida och ta halv 3 bussen hem så smsade jag erik..
"När slutar du?"
"är redan på bussen på väg till stan"
"Jag med!"
"Vi kanske är på samma buss.."
"3:an?"
"Ja"
så sen gick vi av. samma buss. ganska coolt endå. Så han fick följa med till apoteket en snabbis. Jag va tvungen att hämta piller så jag kan utfodra min kropp med hormoner. härligt va?
Sen så träffade vi på alla möjliga personer, och sen vipps så fick jag honom att missa hans buss.. så då tvingade han mig att vänta på nästa som gick efter en timme och jag skulle följa med han hem. men jag var ju tvungen att plugga
(tre prov denna vecka) men då skulle han gladeligen hjälpa mig med det. så vi väntade på bussen, coffa kom och gjorde oss sällskap, han skulle också med till erik sen. Så vi tog bussen vi tre, och när vi gick av, vet ni vad min älskade pojkvänn gjorde då? han fick värsta rycket. Han tog sig fart och bara buttade in mig i ett järnstaket. jag åkte in med ryggen före. tror ni det gjorde ont? för det gjorde det! fan ta dig älskling ibland asså.
Sen när coffa åkte hem en halvtimme senare så skulle erik hjälpa mig att plugga. Han läste högt ur min samhällskunskapsbok. Jag somnade. Han blev sur. Jag gick och la mig och somnade igen. Missade min buss. Robin och Mikael kom. jag sov. sen fick jag nog och gick in mot torget och missade nästan min buss. Nu sitter jag hemma och ser verkligen fram emot min plugg-kväll. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

you are so fun darling<3 i love you

2009-03-23 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0