kämpar som fan i tvättstugan

key, morrn! ska jag va ärlig så har jag varit vaken sen 7.. men snoozade till typ halv 9 eller nått. Sen fick jag lov att gå ut i tvättstugan (första gången, yes jag har ingen aning om hur man gör) men mamma följde med. Fast sen när hon drar till work så blir jag ensam där ute, hjälp! Men så svårt kan det inte va? har ju faktiskt tvättat helt själv när jag bodde ensam, men då hade jag en tvättmaskin, en! där ute är det typ 70 olika maskiner liksom... (okey typ 6)

Sen får jag lov att ta en promenad till lilla doktorn också.. Jag ska ta massa blodprov iallafall, inget allvarligt direkt.


men vi hörs sen, ska ut och kämpa i tvättstugan nu, puss på er friska människor och njut av att ni är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0